Ledarkolumn
Göran Greider: I Storbritannien hade jag röstat på De gröna
Populism har för min del aldrig varit något entydigt negativt ord, skriver Göran Greider.
Bild: EmanuDagens ETC
Vore jag britt skulle jag ha lagt min röst i lokalvalet på The Green Party. Partiet gör precis det som är nödvändigt: förenar typiska klassfrågor med de gröna frågorna.
Det är skribenten och inte Dagens ETC som står för åsikten.
Text
Vill du fortsätta?
Bli prenumerant på Dagens ETC!
Om du redan är det
loggar du in här
.
JUST NU: Prova en vecka utan kostnad
Gör som över 30 000 andra – prenumerera på Sveriges snabbast växande dagstidning. Ingen bindningstid – avsluta när du vill.
POPULÄRT VAL: Läs hela våren
Vill du läsa hela våren till superpris? Prova 3 månader för 99 kr. Ingen bindningstid.
Betala per år
Du kan spara över 1 000 kr med en årsprenumeration på Dagens ETC.
Text