
Dagens ETC
På Instagram beskrev influencern och journalisten Ann Söderlund inte bara sin egen sorg, utan även sina kusiners. Skådespelerskan Malin Berghagen valde också ett intimt grepp när hon postade bilder på sin avlidne granne och beskrev hans kärlek till trädgårdsarbete. Problemet? Inläggen är betalda annonser där de döda blivit reklampelare för en begravningsbyrå.
– Det första ordet som kom till mig var osmakligt, säger prästen och konstnären Kent Wisti.

Text
Vill du fortsätta?
Bli prenumerant på Dagens ETC!
Om du redan är det
loggar du in här
.
JUST NU: Prova en vecka utan kostnad
Gör som över 24 000 andra – registrera ett konto på etc.se. Ingen bindningstid – avsluta när du vill.
POPULÄRT VAL: Läs hela sommaren
Vill du läsa hela sommaren till superpris? Prova 3 månader för 99 kronor. Ingen bindningstid.
Betala per år
Du kan spara upp till 1 109 kr med en årsprenumeration på Dagens ETC.

Text
Detta kanske också intresserar dig

M och SD i Uddevalla vill flytta bort Palestinademonstranter

Tidöpartiernas vändning: Trängda barnfamiljer får höjt bostadsbidrag

Klimatförnekare annonserar hos SL – Miljöpartiet gör ingenting

Delfinsjälvmord och andra tragedier på scenerna

Pyramidspel riskerar att falla mellan stolarna
