ETC Växjö
Vännerna Lars och Mats-Ola från Strömsnäsbruk är stora James Bond-fans, men tröttnade på den nya Bond som enligt dem var för mycket rå actionhjälte och för lite gentleman. De ville se honom sluta med flaggan i topp och bestämde sig för att göra ”den sista riktiga Bondfilmen”. Resultatet blev ”Black light” som redan spelats drygt 40 gånger på biografer runt om i Sverige. I helgen visas filmen i Älmhult och planer finns även på att ta den till Växjö under nästa år.Vill du fortsätta?
Bli prenumerant på ETC Växjö!
Om du redan är det
loggar du in här
.
JUST NU: Prova en vecka utan kostnad
Från
0 kr
Beställ här
Gör som över 30 000 andra – prenumerera på Sveriges snabbast växande dagstidning. Ingen bindningstid – avsluta när du vill.
POPULÄRT VAL: Läs hela sommaren
Från
99 kr
Beställ här
Vill du läsa hela sommaren till superpris? Prova 3 månader för 99 kr. Ingen bindningstid.
Betala per år
Från
2 499 kr
Beställ här
Du kan spara över 1 000 kr med en årsprenumeration på Dagens ETC.
Ämnen i artikeln
Detta kanske också intresserar dig
”Akut läge” – Därför går det mycket bättre för film i Danmark och Norge
Jessika Gedin: ”Bängfylla på rummet och en relation på upphällningen”
Här samlas hundratusentals män för att äga sin skallighet
Här är böckerna du ska läsa i sommar
Hanna Friberg: ”Tog min sax och fattade ett dåligt beslut”