
ETC Göteborg
Det kommunala reningsverket satsade stort på sin annonskampanj inför ett öppet hus. Trots 300 000 i annonskostnader kom bara 700 personer. Men företaget är ändå nöjda med kampanjen, som de menar också bidrog till att sprida kunskap om hur olika beteenden påverkar miljön.Text
Vill du fortsätta?
Bli prenumerant på ETC Göteborg!
Om du redan är det
loggar du in här
.
JUST NU: Prova en vecka utan kostnad
Gör som över 24 000 andra – registrera ett konto på etc.se. Ingen bindningstid – avsluta när du vill.
POPULÄRT VAL: Läs hela sommaren
Vill du läsa hela sommaren till superpris? Prova 3 månader för 99 kronor. Ingen bindningstid.
Betala per år
Du kan spara upp till 1 109 kr med en årsprenumeration på Dagens ETC.
Text
Ämnen i artikeln
Detta kanske också intresserar dig

Borgerlig splittring över handelsavtalet med Israel

Föräldrar ska kunna få böter om de tar barn ur skolan

Morgan Johansson (S): ”Jag tänker inte delta i något politiskt spel”

Resenärer på nattåget från Norrland: ”Vi har ingen luft”

Svenska folkrättsexperter: Israel begår folkmord i Gaza
